søndag 29. november 2009

Nettshopping er gøy!! :OD

Hva kan man gjøre en lørdagskveld med to så barn hjemme? Jo, nettshoppe :OD

Jeg har bestilt meg Promarkers (tusjer for å fargelegge stempeltrykk på kort) som jeg venter i posten. Bestilte dem for 14 dager siden, så de bør komme snart. Og i går på scrappetreffet fikk jeg prøve av noen andre for aller første gang. De var jo helt geniale! Så i dag har jeg bestilt 11 til, i tillegg til de 12 jeg venter på. Tror jeg har fått de fargene som man absolutt bør ha i hvert fall, så kan jeg jo bestille flere etterhvert;O) Fikk tips fra ei i går om ei nettside med billige tusjer og gratis frakt, så da blir det ganske greit :OD

Her er fargene:

Disse var i ett sett, "must have colors" visstnok *knegg*:
Henna
Ruby red
Bright orange
Canary
Sky blue
Indigo blue
Lime green
Forrest green
Amethyst
Rose pink
Cool grey 4
Black

Disse bestilte jeg i kveld:
Blush
Cocoa
Warm grey 1
Lavender
Pastel blue
Leaf green
Red
Dusty pink
Magenta
Maroon
Cinnamon


Gleder meg som en liten unge til å teste dem skikkelig! :OD

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar