tirsdag 10. november 2009

Frikveld

I kveld har jeg ikke gjort noenting!! Ingen kortlaging og ingen sying... hvor skal dette ende?! *knegg*

Har kikket en del inne på scrapping.no og er full av inspirasjon og gode ideer, håper bare de holder seg inne i hodet frem til jeg får anledning til å få dem ut;O)

Jeg har et luksusproblem... Jeg har lyst til å lage masse kort, men jeg har ikke noen å gi alle disse kortene til, det er liksom ikke nok barnefødsler, bryllup og bursdager i omgangskretsen min *fnise* Kanskje jeg burde begynne å selge dem? Om noen trenger noen kort til en eller annen anledning, så gi en lyd ;O)

Lagde jo en pingvin-bukse til lillebror for en tid tilbake, og storesøster har hatt sååå lyst på et pingvin-skjørt, så det lagde jeg til henne i går kveld. Gjett om det var ei stolt jente i pingvinskjørt i barnehagen i dag ;O) Fikk tatt bilder av dem  i matchende underdeler, så julekortet er i boks :OD

Den nærmeste familien skal jo få hjemmelagde kort, så jeg limer "ferdigkortet" inni så får de bilde av barna også. Alltid stas det for besteforeldre og snille tanter;O)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar