søndag 22. november 2009

Noen som er interesserte i å kjøpe kort, innbydelser el???

Jeg har innsett at jeg kommer til å bunkre opp et enormt lager her om jeg skal beholde alle kortene jeg lager selv for "en passende anledning". Det er rett og slett ikke nok anledninger....

Er det noen som er interesserte i å kjøpe kort? Jeg kan også lage på bestilling, så du kan få dem slik som du vil ;O) Trenger du et kort til en spesiell anledning, bursdag, bryllup, babykort?? Jeg kan også lage innbydelser, takkekort, bordkort osv. Bare å komme med ønsker :OD

Legger ut bilder av noen av de jeg har liggende som er ferdig laget. Ellers ligger det en del bilder her inne på bloggen av ting jeg har laget tidligere. Løp og kjøøøøøp :O)
                                                 


Bursdagskort, jente:
 
 
 

Lommekort, ingen spesiell anledning:
 

Lommekort #2, ingen spesiell anledning:
 


Babykort jente:
 


Babykort gutt:
 


Bursdagskort dame: "Ska sei! 29 nå igjen?!"
 

Blomsterkort, ingen spesiell anledning:
 


Bursdagskort, voksen:
 


Bursdagskort, voksen #2: "Fytti så godt du hålle deg"
 

Hjertekort, "For my love":
 

2 kommentarer:

  1. Det va lurt:-) Masse fine kort:-) Eg tenkte eg sko prøva å 'overtala' folk te å få baby pga eg har så lyst å laga det bleiekortet:-D E det litt egoistisk...? hihi

    SvarSlett
  2. Hehehe, ja det e jo lov te å prøva seg ;O) Bare pusha de litt du ;O)

    SvarSlett