torsdag 24. februar 2011

Bloggsurfing og karneval

Hjelpe meg... Jeg kikker litt rundt på andres blogger, det er ganske god underholdning, men jeg er kommet over en som jeg er ganske sjokka over!! Dette er ei 17 år gammel jente som får seg til å skrive de utroligste ting, og jeg kan ikke annet enn å lure på om hun faktisk er 17 eller kanskje 10?!? Enten er hun utrolig trangsynt, eller så skriver hun disse tingene kun for å provosere og få mest mulig lesere. Det er visst en greie dette å komme høyest mulig opp på leselistene, skjønne det den som vil... Vet nesten ikkeom jeg skal legge med en link, for da får hun det jo slik som hun vil, hehehe :O) Nei, men seriøst, dette er nesten verdt et besøk altså ;O) http://heidialexandraolsen.blogg.no/ Les da innleggene "omg" (naturkatastrofer) og "skader" (Downs syndrom). Det er sjelden jeg lar meg provosere av slike rosa-bloggere, men dette tar kaka! Fantastisk!!

Må forresten bare få presisere at jeg ikke liker alle kommentarene hun får, i disse nettmobbingsdager. Stakkars jenta får pes for absolutt alt, så jeg synes riktig synd på henne, men det hjelper jo ikke at hun skriver så mye dritt selv...

Uansett, nå er vi tilbake i hverdagen igjen hjemme hos fam. B. Lillebror er endelig oppe på beina igjen etter nok en runde med feber og slapphet, og jeg holder meg også frisk :O) Måtte det vare riktig lenge (og med lenge mener jeg ikke til over helga, hører dere!!) I dag er det karneval i bhg og en veldig spent Storesøster skulle være sjørøver-prinsesse *knegg* Bare man setter ordet "prinsesse" etter, så er det greit alt. Hun skulle da ha på seg en rød og svart "senorita-kjole", sånn spansk en, øyelapp og sjørøverskaut. Lillebror er bjørn i Storesøster sin fravokste bjørnedrakt. Tipper de er kjempesøte, så jeg gleder meg til å hente dem i dag og se hvordan de ser ut :OD


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar