søndag 24. oktober 2010

En liten oppdatering

Har vært utrolig sliten siste tiden så jeg har ikke scrappet noe særlig, ei heller vært på nettet. Har et par ting liggende som jeg skal se om jeg ikke får lagt inn snart. Litt tiltak det der, hehehehe.

Ellers så har jeg (endelig) fått flyttet scrappetingene mine fra en kommode i stua ned i kjellern til scapperommet. Skal bli deilig å slippe å bruke tid på å hente fram og rydde tilbake igjen alle tingene hver gang:OD  Tror kommoden også var glad for at jeg flyttet ned, for den var temmelig proppa *knegg* Nederste skuffen holdt på å gi opp i forige uke, så det var vel på tide.

Jeg hadde bursdag på fredag *kremt, kremt*, og i går kom foreldrene mine på besøk og hadde med seg "bursdagsmiddag". Pappa okkuperte kjøkkenet og laget istand deilig biffmiddag for oss, med stekt løk, champingon og bernaise. Mmmmm, knallgodt! Og så deilig å slippe å lage middag selv. Nesten så en skulle ønske man hadde bursdag littt oftere ;O)

2 kommentarer:

  1. Kjekt med bursdagsmiddag:-D Her e det slakkt idag, eg e ikje i form å Lucas e heilt slått ut... :-/

    SvarSlett
  2. Off då :O( God bedring te dokke begge *klem*

    SvarSlett