søndag 10. oktober 2010

Buzzador og di...

Ja, da er jeg også blitt en buzzador :O) Det går ut på å prøve ut diverse produkter og spre det gode budskap blant venner og kjente.

For tiden prøver jeg ut to ulike produkter. LoveFilm og Pampers Active Fit. Skriver litt kjapt her om mine erfaringer med disse.

LoveFilm er et konsept der man kan låne DVD'er (og blueray) på nettet. Man velger hvilke filmer man ønsker å se, og rangerer dem etter hvilke man har mest lyst til å se. Når du har laget din ønskeliste på min 15-20 titler så er det bare å vente til det kommer pakke i posten. Man kan låne filmene så lenge man ønsker, og når du har returnert dem får du nye i postkassen. Veldig enkelt, veldig greit!

Pampers er jo som de fleste vet bleier *knegg* Har ikke vært så veldig fan av Pampers tidligere, for vi har opplevd litt for mange lekkasjer, så jeg var veldig spent på å prøve ut disse. Så kom de i posten. Super-ultra tynne bleier, med klistrelås. Å nei!! Hater klistrelåsene på den marken av en gutt vi har, det er jo knøtt umulig å få dem på ham for han kan jo ikke ligge stille lenge nok. Og så tynne!! Kommer ALDRI til å holde tett. Kjente at jeg var veldig negativ til disse før de i det hele tatt ble utprøvd. Ok, jeg skal gi dem en sjanse..

Hadde aldri trodd jeg skulle skrive dette: De var superbra, og jeg er overbevist! Kommer nok til å bytte til disse på fast basis. Så deilig myke og tynne, det må jo være så mye deiligere for lillebror enn de andre. Den ene morgenen her var bleia så stor at jeg trodde den skulle briste, men han var helt tørr på klærne. Ingen lekkasje :OD Jeg ble helt imponert jeg, så denne har jeg ingen problemer med å anbefale alle. Eneste jeg skulle ønske var at de var i Up&Go utforming, men det er jo en smakssak ;O)

5 kommentarer:

  1. Så bra:-) Me har og fått di av Buzzador, men har ikje fått testet de i kaoset.... min holdning før testingen er ca sånn så din....så nå er jeg spent :-D

    SvarSlett
  2. Håbe du blir fornødde du og då :O) Koss går det med dokk og flytting??

    SvarSlett
  3. Lucas testet Pampers i natt. Den lakk igjenom, måtte vaske pjamasen, posen han sove i og lakenet :-/ Men fornøyd me de på dagtid...

    SvarSlett
  4. Nei?? Oisann... Han har ikkje drukket unaturlig mye då, sånn at det kanskje hadde gått gjennom uansett?? Uansett ikkje lett å svara på, hehehehe. Det va jo dumt, me hadde faktisk ingen uhell, og det hende det me har med Libero.

    SvarSlett
  5. Har tatt på an pampers igjen ikveld så me får kryssa fingrane at det bare va en tilfeldighet ;-)

    SvarSlett