søndag 21. november 2010

Eget scrapperom, og en ny start

Endelig ha jeg fått kommet meg ned i eget scrapperom i kjelleren! Er veldig deilig å slippe å rydde frem og bort igjen hver gang man vil være litt kreativ. Akkuratt nå ligger det et nesten ferdig lerret på pulten, bare fordi at det kan ligge der. O lykke :O)

Det er ikke så mye jeg har laget i det siste, vi har vært plaget av mye sykdom, forkjølelser, feber, halsbetennelse og vannkopper, bare for å nevne noe, så det har ikke vært mye tid (eller ork) til scrapping, men forhåpentligvis blir det en endring nå.

Holder for øyeblikket på med et lerret. Ei venninne av meg som ønsket seg hjemmelagde bilder til kjøkkenet. Det jeg ha laget nå er med tema kaffe og teksten "Coffee time", så tenker jeg bilde to blir "Snack time", men det er ikke spikret ennå. Kanskje kommer jeg på noe enda smartere etterhvert?! Er i hvert fall veldig spent på om hun liker det.

1 kommentar:

  1. OI, såpass!! :-/ Syns begge bilane har stått hjemme når eg levere Lucas I b.hagen... Eg e i full sving (å rote til iallefall) på mitt scrapperom :-D Me sko hatt en scrappekveld snart:-) Uff, eg ska jobba de neste 11 dagene i strekk:-/ kjenne eg ska ver gla når d e øve...

    SvarSlett