mandag 9. august 2010

Siste uka hjemme med dagdriving ;O)

Dette er min aller siste uke hjemme med Lillebror, og det er kjempetrist å tenke på :o( Ikke lenge før denne epoken av livet er slutt, siden dette er sistemann for vår del *leppe* Aldri mer permisjon og lange ferier sammen med barna *skrikefoss*

Det blir jo litt deilig også da :oD Ikke mer kvalme, bekkenløsning og krykker, vonde kynnere, hormonutbrudd (verbale og fysiske), usigelig tretthet, nattevåk, såre brystvorter, ammenekt, byssing og bæring om nettene (og hele dagene også) osv... Prøver bare å se det positive her *knegg*

Uansett så skal Lillebror og jeg prøve å bare nyte denne siste uka sammen. Neste uke er det tilvenning i barnehagen og så er det jamt slutt og jeg må tilbake på jobb. Gleder meg litt til det også , det skal jo bli godt å komme tilbake til voksenlivet igjen også ;O)

4 kommentarer:

  1. Ja men eg hadde jo tenkt å ha sama barselgruppå neste gang eg!! *snufs*

    SvarSlett
  2. Hehehe, ja du hadde vel tenkt det ;O)

    SvarSlett
  3. Jepp:-D Blir koselig me treff på freddan:-) Då får me ble enige om tidspunkt for neste runde, hehe:-P

    SvarSlett
  4. LOL :OD Greit det hvis du kan gå gravid for meg, og i tillegg ta det fyssta året ;O)

    SvarSlett