lørdag 31. juli 2010

Ferietid, og lite aktivitet

Ikke så mye som har skjedd på pc fronten nå i disse ferietider, ikke så mye scrapping å skryte av heller, men nå er vi igang igjen :OD

Vi har vært på 2 ukers bobilferie i år, der vi reiste med små rykk og napp mot Uppsala før turen gikk hjemover igjen. Vi fikk også vært innom Dyreparken i Kristiansand på hjemveien, det er alltid kos. Og storesøster ble helt vill da vi var i Kardemommeby, hun har cd'en som hun hører på hver kveld før hun sovner så her var mye kjent i år. Veldig kjekt med slik type ferie. Vi reiste så langt (eller kort) som vi følte for der og da, og tok ting på sparket. Ungene storkoste seg i bilen, og vi har hatt kjempevær (rundt 30 grader i Sverige). Siden var vi en uke på hytta til svigers, ikke fullt så fint vær på denne kanten nei :O(

Nå er vi i hverdagen igjen. Storesøster er tilbake i barnehagen, noe hun har gledet seg stooort til i flere dager før ferien var slutt, hun savnet vennene sine. Frode er tilbake på jobb, og lillebror og jeg koser oss hjemme de siste ukene før han også skal begynne i barnehagen og jeg skal tilbake til jobb igjen...:O( Tiden går så fort, han var jo nettopp baby jo...snufs... snart er de konfirmanter, obsternasige og med trynene fulle av kviser. Akk og ve...

Jeg har scrappet litt diverse, men jeg må få tømt minnebrikken på kameraet før jeg kan ta bilder og legge ut (tiltak!!) Det kommer et lite bilderas etterhvert ;O)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar