torsdag 12. august 2010

Må reklamere litt :OD

For en tid tilbake vant jeg en kjole gjennom en blogg på facebook. Det er ei kjekk jente/dame som syr klær på bestilling som hadde en liten vervekampanje for å spre budskapet om gesjeften sin. Jeg ble kjempefornøyd med kjolen, og har fått så mange positive tilbakemeldinger på den at jeg rett og slett bestemte meg for å anskaffe Storesøster en slik til :OD I dag kom den i posten, og den var rett og slett bare helt råtøff!! :OD

Anbefaler alle som er på jakt etter noe som ikke "alle andre har" til å ta en kikk på denne bloggen Ennah's lille hjørne Her er mye fint, og prisene er helt greie. Det ligger mye arbeid og kjærlighet bak disse klærne, og servicen og kommunikasjonen med Hanne er helt upåklagelig :OD

Skal se om jeg ikke kan få lagt inn et bilde av Storesøster med den på ;O) Reaksjonen hennes på kjolen var forresten: "ÅÅÅÅÅÅ!!!!!! Denne må eg ha på KJEMPELENGE!!"

(Hun har fått ny Hummel capri også så vi bare måtte ta bilde av, hehehe ;O))



3 kommentarer:

  1. Ååå så herlig jente!! Kjolen og fargene passet jo perfekt til henne:)Artig å høre at hun likte den så godt.. de små kan jo være kresne også..hehe
    Tusen takk for GOD reklame:):):D
    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Ja, fargene var helt i skuddet til henne :OD

    SvarSlett
  3. Kjempefin kjole te prinsesså:-D

    SvarSlett