søndag 14. februar 2010

Morsdag, fastelavn, Valentinesday og kinesisk nyttår...

...ja alt på en gang i år!! Phew for et strev!! Hehehehe, eller ikke... Det er ikke mye av dette vi markerer, så jeg ble ganske overrasket i dag da mannen kom luskende med en bukett tulipaner til meg :OD Om det var for morsdag eller Valentines vites ikke, men flotte var de uansett;O)



Har scrappet litt i helga, et bidrag som jeg skal ha med på treff til fredag. Det holdes en uhøytidelig konkurranse der bidragene er anonyme, så siden noen av scrappedamene sniker litt i bloggen så legger jeg ikke ut bilde av den før etter treffet;O)

Ellers var storesøster på overnatting hos svigers igjen. De skulle på skidag søndag, og med tidlig avreise var det like greit, og så fikk vi med oss litt boller med krem i overleveringen i går;O) De ble gjengjeldt med middag og dessert da de kom hjem fra fjellet i ettermiddag. Alle er fornøyde:OD

Vi har begynt på LOTR triologien -extended version, og har foreløpig sett I og II. Ganske mange bra og oppklarende scener som er utelatt fra theater-versjonen syns jeg. Greit nok for oss som har lest bøkene, men jeg tror mannen, som absolutt ikke er noen lesehest, (så sant det ikke har flere enn 30 sider og er dekket med bilder) fikk seg en liten a-ha opplevelse. Gøy er det i hvert fall, men de er fryktelig lange! Spesielt med tanke på at vi sjelden får begynt å se film før etter 21.30 pga lillebror som er lite samarbeidsvillig når det gjelder normale sengetider for 7 mnd gamle gutter...*dåne*

1 kommentar: