onsdag 10. februar 2010

B-menneske, jeg...???

Hvorfor klarer jeg bare ikke å komme meg i seng om kveldene? Og jeg som syns det er sååå digg å sove? Pussig det der, men det slår ikke feil! Spesielt de dagene man har bestemt seg på forhånd for at man ikke skal bli så sein er vel de dagene (eller rettere sagt nettene) man bli seinest...

I morgen skal vi ha barseltreff her, lillebror og meg, og jeg har laget i stand litt tapas-knask til oss:OD



På menyen står:
taco-kyllingkjøttboller
kyllingklubber
ruccolasalat med cherrytomater og rødløk
tortillawraps med snøfrisk og kalkunfilet
focacciabrød med soltørkede tomater (home-made åff kårs)
italiensk brytebrød (mulig jeg sløyfer dette, vi kommer vel til å trille fra bordet*knegg*)
nachoschips
båtpoteter
salsa
rømme
hvitløksdressing (den MÅ jo være med, hehehe)

Gleder meg allerede jeg*sikle*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar