lørdag 23. januar 2010

Mitt første Tri-Shutter kort

På scrappetreffet i kveld gjorde jeg ferdig dette kortet. Hadde klippet det til fra før, så det var stort sett pynting og fargelegging igjen. Greit til å ha å begynne på for å komme igang :OD

Her har jeg fargelagt stemplene (Penny Black) med ProMarkers. Jeg er veldig glad i swirwls og glitterlim, så det har jeg brukt her også ;O) Blomstene har også fått litt glitter. Alt er som vanlig svertet med distress ink. Brukt Spellbinders og Provocraft dies.


 

 

4 kommentarer:

  1. Stiligt:-) Det må du visa meg malen på:-)

    SvarSlett
  2. Wow, du begynner å bli alvorlig flink til dette. Jeg har tolv tommeltotter selv, men synes det er veldig fascinerende å se hva du får til. :)

    SvarSlett
  3. Takk for det, Anne :OD Alltid kjekt med litt skryt;O)

    SvarSlett