lørdag 23. januar 2010

Eksplosjons boks kort

Resten av scrappetreffet gikk med på å lage dette kortet, eller boksen. Myyyye arbeid!!

Har svertet alle lag med Distress ink, stemplet bakgrunnene med swirls og framhevet dem med glitterlim. Litt glitter på rosene også ;O) Kuttet tekst"boblene" med Spellbinders Nestabilities. En del jobb, men veldig kjekt resultat :OD



Toppen av lokket
 


Fra siden, "beltebling" og svirvler med glitterlim
 


 Utslått, rangle som henger under lokket
 


Underste lag
 

 

 

 



Øverste lag
 

 

 

 

 

8 kommentarer:

  1. Skal si du er kreativ may! Det ser ut som skikkelig tålmodighetsarbeid. Veldig fint!♥

    SvarSlett
  2. Krevde en dose tålmodighet dette ja ;O) Tusen takk *klem*

    SvarSlett
  3. Rålekkert!!!!!
    Synd eg ikkje fekk vært med sjøl igår :( Hadde handla inn diverse stæsj og ark som eg sko laga kort av... Men det ligge fremdeles i posen... Har ikke orka å løfta ein einaste finger de siste 2 dagene. Men håpe eg får litt ekstra energi iløpet av dagen, og får begynt litt :)
    Får legga ud sluttresultatet av kortet eg sko hatt med meg igår, på bloggen min, sånn at du får se ka bilde eg valgte :)

    SvarSlett
  4. Takk Benedicte :OD

    JAAAAAA, eg vil se kortet :OD

    SvarSlett
  5. Det såg sinnsykt avnasert ut!! Blei kjempebra:-) Me fant en GENIAL scrappebutikk utenfor Bergen der de hadde en stor versjon av sånn kuttemaskin. Kutta blant annent ut sånn bleie-kort:-) Glede meg te å pynta det:-D

    SvarSlett
  6. Kanonfint!!!Arrangere du kurs eller?

    SvarSlett