onsdag 29. september 2010

Scrappevake på Bømlo

En liten jentegjeng fant ut at det skulle være scrappetreff på Bømlo. "Kjekt for de det", tenkte vi først. "Men... vent litt... Svigers har hytte på Bømlo, vi liker å scrappe... Hmmmm. Ja, hvorfor ikke??" :OD

Så da dro vi avgårde da, på husmorferie, med Corona, Bacardi Razz og rødvin "og di" i sekken :OD Ja, og selvfølgelig litt scrappesaker da, vi skulle jo tross alt på "scrappetur" :OP Helga bestod av  god mat, god drikke, boblebad og noen timer med kreativitet på lørdagen. Kjempegøy!!

Dette lagde jeg på denne turen, og er nå oppe i 115 i år.

Syns det er ganske gøy å lage disse med masse bilder på. Jeg får brukt flere av bildene mine, og jeg slipper å velge ut bare ett eller to :O)
 
Prøvde å lage en litt frisk LO, og jeg syns disse bildene var perfekte til det. Har lagd en liten knytting på revna her for å prøve å lage noe litt annerledes. Det er lett å fryse fast i gamle mønster å lage "like" LO'er.
Masse bilder, kul tag. Fix ferdig ;O)
En likedan til storesøster.
Før og etter bilder av lillebrors hårsveis. Håret har jeg samlet i den lille posen. Bakgrunnen er et mønsterark jeg har klippet ut litt fra.
Her begynte jeg å gå tom for ideer, litt seint på ettermiddagen her, hehehe. Stilig ark uansett, og jeg fikk endelig brukt det, har hatt det liggend en stund nå.
 
En skikkelig Sjørøver-LO, med rufsete kanter, og Distress Ink på kantene rundt omkring. Swirlen er sprayet på med et gammelt utkuttsark og Colorwash. Passe grisete og skittent til denne LO'en ;O)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar