onsdag 29. september 2010

100 LO'er i år!! Målet er nådd!!

Det er en stund siden jeg har lagt inn noe nytt her, men det betyr ikke at det er stillstans i produksjonen ;O) Har en del LO'er liggende som jeg legger inn. Her er en knippe som jeg har lagt inn på scrapping.no, og med det har jeg nådd målet mitt med å lage 100 LO'er i 2010 :ODDD (Er oppe i 108 med disse, og det kommer mer ;O))




Det er gøy å spraye med Colorwash for en litt "røffere" stil. Sammen med chinella syns jeg det ble kjempetøft.


Det er greit å få brukt mange bilder på samme LO også, her er en collage fra dyreparken.


En søt, enkel LO til foreldrene mine sitt album.


Noe tvil om at dette er en 17 mai LO?? ;O) 



Kjekt å få bruke mange bilder :O)
En fullstendig oppslukt lillebror. Sjiraffer er gøye dyr!! 



Noe av det søteste jeg vet er bittesmå skrukketær...


Stolt storesøster poserer i ny kjole :OD



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar