mandag 14. juni 2010

Hjemme igjen med lillebror

Etter at pappan nå har hatt sine 6 uker med pappaperm er jeg igjen hjemme med lillebror, og det skal jeg være til han starter i barnehagen i slutten av august :OD

Jeg må si jeg har savnet tiden som "hjemmeværende", så det er deilig å få en liten etappe til før minstegutten også blir stor. Det skjer jammen meg fort ja. Nå er det bare 3 dager til han fyller 1 år, og han har begynt å gå. Han foretrekker ennå å krabbe når han skal nå noe raskt, men det blir mer og mer tusling på ham. Så foreløpig ligger han i rute etter storesøsteren som slapp seg "på riktig" på 1 års dagen sin ;O)

Ser frem til 10 deilige uker med sol og varme *håpe, håpe* som skal nytes til fulle sammen med minstemann (og sistemann ;O) )

2 kommentarer:

  1. Flinke han e så har begynt å gå:-) Lucas e ennå litt pysen...han prøvde seg noen steg igår uten noen tok i mot så det endte me den snus-lippå å blod over alt..:-/

    SvarSlett
  2. Han har blitt kjempeflinke, men som sagt så krabbe han mer enn han går foreløpig, men me ser at han bli mer og mer modige ;O)

    Stakakrs Lucas då...:O( Det blir ein del knall og fall ja...

    SvarSlett