lørdag 29. mai 2010

Lillebror er i farta.. snart i hvert fall ;O)

Lillebror er skikkelig i farta for tiden, eller det er han for så vidt alltid, men han har funnet ut at han kan stå på egen hånd, og øver på det konstant. Det er kjempegøy å mestre, og nå er han blitt skikkelig stødig og "vågal". Han klapper til og med i hendene og knikse-danser i knærne når han står, og han har det største gliset :O)

I dag prøvde jeg å lokke ham til meg så han skulle ta noen skritt, og jammen gikk han ikke hele 3 stk før han stupte fremover inn i armene mine!!! Han hadde flere etterpå også der han gikk ett skritt og to fra en "redningsbøye" til en annen. Tidligere har han ikke sluppet taket med ene hånda før den andre er trygt plassert på noe stødig, så dette er kjempefremskritt :O)

Det er nok ikke lenge før han freser overalt, løpende og jeg lengter stille tilbake til den tiden han var litt mindre mobil :OP

I aksjon:

4 kommentarer:

  1. Kanonflinke:-D Me klarte å lura Lucas te å ta to steg og på same måden i helgå:-P

    SvarSlett
  2. Ikkje lenge før de flagre avgårde nå nei... Tenk det e ikkje lenge før de e 1 år!! Jaiks!!

    SvarSlett
  3. Ja, kor blei det av babyane våre??? hehe:-P Må prøva å få te et bursdags barsel treff den ugå di fylle året:-) Kati begynne du ferien?

    SvarSlett
  4. Eg ska jobba ut neste uga, så det passe fint med selskap for min del ;O)

    SvarSlett