fredag 16. oktober 2009

Ser vi lyset i tunnelen?

Det er nok litt for tidlig å begynne å juble, men det ser ut som om kanskje minstemann har funnet ut hvordan man kan sovne helt alene:O) Han er blitt kjempeflink til å sove i vogna, og han trenger ikke alltid å trilles i søvn heller, han sovner av seg selv på sofaen, og i kveld sovnet han i senga da jeg la ham opp :OD

Det er uansett en god begynnelse, for han har tidligere kun sovnet om vi har vugget ham i armene eller trillet tur med vogna. Har vi prøvd å legge ham i senga har det vært hyl og skrik, og det høres ut som om vi flår ham levende....

Jeg var inne noen ganger for å plugge i tutten igjen, og legge kosekluten tettere til kinnet, men det er helt greit. Gjør regning med at etter noen kvelder slik vil han roe seg mye raskere etterhvert. Tok vel ca 15-20 min i kveld, så får vi se i morgen om vi slår pers'en ;O)

Å som jeg lengter etter alenetid på kveldene, kaaaaanskje vi får den tilbake snart. Nå er klokka 21 og det er stille i heimen, det har faktisk vært stille en halvtimes tid allerede :OD

2 kommentarer:

  1. Håper at dette er starten på en ny trend, May!!! Det er så deilig når de sovner av seg selv, og ikke trenger å bysses og bæres i søvn!

    SvarSlett
  2. Håper jeg også, for kvelden i går var helt fantastisk :OD

    SvarSlett