tirsdag 27. oktober 2009

I tåkeheimen...

Typisk, skulle poste en pakke i dag. Skulle ikke være så vanskelig, men med hodet fullt av andre viktigheter (ny mobil for eksempel) så glemmer jeg selvfølgelig pakken igjen hjemme *klask*
Jaja, får kjøpe inn en barselgave som jeg har glemt (vi kaller det "utsatt" heller, høres finere ut...) i en liten evighet, siden jeg allerede er på Kvadrat. Gaven ble handlet den, men jeg har jo fått med meg to forskjellige størrelser på bukse og genser. Aaaargh!!

Jeg pakket det inn likevel, hun får eventuelt bytte det selv om hun vil bruke det sammen*knegg* Pakken får mannen ta med seg når han skal på jobb i morgen, for jeg kommer sikkert til å glemme den i morgen også om jeg prøver meg på å sende den da.... (Den kommer snart Cecilie;O))

Er det for sent å skylde på ammetåka???

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar