søndag 9. januar 2011

Litt buzzing om Philips Lumea ;O)

Tid for å buzze litt.. Jeg prøver ut Philips sin nye Lumea, hårfjerning med lysteknologi (håper dette ble riktig nå:OP) Det er uansett et apparat som hindrer hårsekkene i å produsere hår på legger, under armer og andre steder en måtte ønske å være hårfri ;O)

Nå har jeg ikke fått testet den ut hver 14 dag som man skal for å få optimalt resultat (pga sykdom, har ikke akkuratt vært pri 1 kan man trygt si), men jeg er likevel veldig fornøyd. Jeg er levende bevis på at menneskene er i slekt med apene, og har rimelig høyt forbruk av barberblader for å si det slik, og jeg merker STOR forskjell. Nå bruker hårene mye lenger tid på å komme ut enn tidligere, og med jevnlig bruk er jeg sikker på at det hadde stoppet opp. Jeg legger med en link på produktet, så kan de som er interessert lese litt selv. Trykk på LUMEA for linken. Hvis noen vil vite litt mer om Buzzador så legger jeg med linken dit også ;O)


OBS!! Ikke bruk den på tatoveringer... auauau!

8 kommentarer:

  1. Hmm, kor mye koste dette vidunderet? Vondt? Tidkrevenede?

    SvarSlett
  2. Tror prisen nå er 4990,- eller deromkring. Ikke vondt i det hele tatt, bare et lys som blinker ;O) Tar vel ca 10 min per legg, 2 min under armene.

    SvarSlett
  3. Hørtes bra ut, men hekkan for en pris!!!! :-/

    SvarSlett
  4. Stemme det, ein stor eingangssum. Fekk ikkje du tilbud om å buzze denne? Me får kjøpa den for 1/2 pris ;O)

    SvarSlett
  5. Huske ikje,men tror eg har hørt navnet før... Ja, då blir det jo straks litt bedre :-) Ennå syke? Sko hatt en scrappekveld snart :-D

    SvarSlett
  6. Ska me sei onsdag då? i 7tiå? Lucas har fått falsk krupp å har vert veldig dårlig idag å igår, men han har nok komt seg te då. Hvis ikje så har han en far og:-D

    SvarSlett
  7. Kult, tror jeg er nødt til å kjøpe denne... Men er det farlig å bruke den på tatoveringer eller er det bare vondt??

    SvarSlett
  8. Tror ikke det er så bra... Når jeg traff tatoveringen med dette lyset fikk jeg kjempevondt, det stakk og svei som bare det. Og etterpå ble jeg helt rød og blemmete. Det er på en måte som en skikkelig solbrenning.

    Ikke noe problem å gå utenom da, om du ikke har en stor tribal på hele leggene ;O)

    SvarSlett